Vásárlási feltételek
A webáruházban rendelt terméket 14 naptári napon belül visszaküldheted indoklás nélkül. Ehhez töltsd ki az elállási nyilatkozatot, és emailben küldd el nekünk. Utána jöhet a csomag is a lenti módon.
Fontos tudni azonban, hogy csak eredeti csomagolásában, értékesítésre alkalmas állapotban érkezhet vissza a termék, különben nem tudjuk a teljes összeget visszautalni, mert onnantól, hogy kibontottad, már használt termékként kezeljük, és az értékcsökennetett árát tudjuk visszautalni.
Hogyan küldhetsz vissza terméket Foxposttal?
1. Csomagold vissza vagy megfelelően csomagold be.
2. Regisztrálj a Foxpost oldalán.
3. Válaszd ki a 'Csomag visszaküldése' menüpontot
4. Válaszd ki melyik szállítási móddal rendelted a csomagot, és a mi webáruházunkat.
5. A kapott kóddal tudod nyitni bármelyik Foxpost automatát.
6. Válaszd a kijelzőn a Csomagvisszaküldés-t.
7. Írd be a kapott kódot, majd helyezd el a csomagot a kinyílt rekeszben, és csukd be. Részedről ennyi.
Hogyan küldhetsz vissza terméket Postával?
1. Csomagold vissza vagy megfelelően csomagold be.
2. Regisztrálj a Posta oldalára. Nem kell regisztrálni.
3. Töltsd ki a címzett és feladó adatait. Címzettnél válaszd a Csomagautomatát, azon belül a 173. számú automatát.
4. A feladó adatainál ezeket add meg:
- Címzett neve: Brogyay Klaudia EV
- Irányítószám: 1144
- Település: Budapest
- Közterület neve, jellege nem kell
- Házszám: 11
- Email cím: webshop@minosegijatek.hu
- Telefonszám: 06302858209
5. A sikeres címiratkitöltést követően emailben megküldik a feladáshoz szükséges kódot.
6. Attól függően, hogy milyen feladást választottál postán vagy automatában is feladhatod a csomagot a tájékoztatóban leírát módon.
FONTOS! Amennyiben elállás miatt küldöd vissza a csomagot, úgy a szállítási díjat és a visszaküldés díját Neked kell állnod. Ha mégis utánvéttel adod fel a csomagodat, nem tudjuk átvenni.
Ha nem azt kaptad, amit rendeltél vagy hibás terméket kaptál, akkor indoklással, fotókkal igazolva a hibát visszaküldheted a terméket. Ehhez töltsd ki az elállási nyilatkozatot, és emailben küldd el nekünk. Utána jöhet a csomag is a lenti módokon.
Fontos tudni azonban, hogy csak eredeti csomagolásában, értékesítésre alkalmas állapotban érkezhet vissza a termék, különben nem tudjuk a teljes összeget visszautalni, mert onnantól, hogy kibontottad, már használt termékként kezeljük, és az értékcsökennetett árát tudjuk visszautalni. Szintén nem ok a visszaküldésre, ha a terméket kipróbáltad, és utána döntesz arról, hogy visszaküldöd. Erre sajnos nincs lehetőség, és ebben az esetben az elállást, indoklást sem tudjuk elfogadni.
Ha a termékkel kapcsoaltban bizonytalan vagy, kérdezz nyugodtan, segítünk, hogy csak akkor vásárold meg, ha biztos vagy benne, hogy megfelel az igényeidnek.
Hogyan küldhetsz vissza terméket Foxposttal?
1. Csomagold vissza vagy megfelelően csomagold be.
2. Regisztrálj a Foxpost oldalán.
3. Válaszd ki a 'Csomag visszaküldése' menüpontot
4. Válaszd ki melyik szállítási móddal rendelted a csomagot, és a mi webáruházunkat.
5. A kapott kóddal tudod nyitni bármelyik Foxpost automatát.
6. Válaszd a kijelzőn a Csomagvisszaküldés-t.
7. Írd be a kapott kódot, majd helyezd el a csomagot a kinyílt rekeszben, és csukd be. Részedről ennyi.
Hogyan küldhetsz vissza terméket Postával?
1. Csomagold vissza vagy megfelelően csomagold be.
2. Regisztrálj a Posta oldalára. Nem kell regisztrálni.
3. Töltsd ki a címzett és feladó adatait. Címzettnél válaszd a Csomagautomatát, azon belül a 173. számú automatát.
4. A feladó adatainál ezeket add meg:
- Címzett neve: Brogyay Klaudia EV
- Irányítószám: 1144
- Település: Budapest
- Közterület neve, jellege nem kell
- Házszám: 11
- Email cím: webshop@minosegijatek.hu
- Telefonszám: 06302858209
5. A sikeres címiratkitöltést követően emailben megküldik a feladáshoz szükséges kódot.
6. Attól függően, hogy milyen feladást választottál postán vagy automatában is feladhatod a csomagot a tájékoztatóban leírát módon.
FONTOS! Ha a mi hibánkból küldöd vissza a csomagot, akkor válaszd az utánvétet visszaküldésnél. A szállítási díjat mi álljuk.